Eerste dagen Azië - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Oudbroekhuizen - WaarBenJij.nu Eerste dagen Azië - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Oudbroekhuizen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Azië

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Juli 2016 | Thailand, Chiang Mai

Bangkok zit er al op en ik ben onderweg naar Chiang Mai. Mijn god wat was Bangkok mooi. De sfeer, de herrie, de drukte, het feesten, de tempels en nog veel meer. Het is gewoon allemaal teveel om op te noemen. Laat ik het toch maar doen dan.

De vlucht van Amsterdam naar Oman was heerlijk ontspannen. Ik zat nog vol adrenaline van de gedachte om twee maanden "alleen" te zijn. Of laat ik zeggen "alleen reizen". Mijn gedachte zei het ene moment, "je gaat de mooiste tijd van je leven beleven" en het andere moment, "wat ga je in godsnaam doen"! Maar ach, er was geen weg terug en heb er ondanks de gedachte veranderingen enorm veel zin in.

De reis van Oman naar Bangkok was anders. Ik was helemaal kapot maar kon niet slapen. Dan ga je bij jezelf denken "dat wordt nog wat met al dat reizen". Positief blijven! Alles komt goed! Op het vliegveld van Oman was ik een jonge genaamd Marc tegengekomen (jaja Marc). Wat een toeval. We hadden afgesproken om de eerste dagen in Bangkok samen op te trekken. Onze hostels zaten vlakbij elkaar en hij had een zwembad op het dak (wat een narigheid).

Eenmaal aangekomen in Bangkok begon de chaos. Wat een stad. Het verkeer staat non-stop muurvast en dan heb ik nog een verrassing... Het regende

  • 09 Juli 2016 - 20:27

    Jolanda:

    Gaaf om te lezen mark en echt super stoer van jou

  • 09 Juli 2016 - 20:48

    Merel:

    Jaa super leuk om te lezen Mark! Regen :-P veel plezier

  • 09 Juli 2016 - 21:11

    Ursula:

    Hoi Mark
    Leuk om je te volgen ik vind het stoer dat je alleen het avontuur aangaat.
    Het zal je uiteindelijk een mooie levenservaring opleveren. Best spannend allemaal. Veel plezier! Groetjes en kus van kees en urs

  • 10 Juli 2016 - 03:18

    Erik:

    Ha Mark, we gaan je volgen vanaf Curacao. Bangkok kennen we van mijn zwager, dat is toch net ff anders dan Wijk of Utrecht of nie dan

  • 10 Juli 2016 - 08:12

    Helga:

    Hoi Marc, Zo zie maar weer je bent niet alleen...Wij volgen je..veel plezier Gr. Helga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

De reis door Zuid-Oost Azië

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 996

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 01 September 2016

Zuid-oost Azië

Landen bezocht: